Доставка по Україні здійснюється "Новою Поштою" та "УкрПоштою"

Доставку товару і відсоток за накладений платіж, оплачує покупець.

Діє система знижок та бонусів на доставку! Ми цінуємо постійних клієнтів та готові радувати приємними пропозиціями! Щоб користуватися цими бонусами, уточнюйте у менеджерів умови.

Відсоток за накладений платіж оплачує покупець.

Відправлення посилок: кожен день, 7 днів на тиждень. Графік може порушитися через складність роботи в умовах блекаутів і т д (Вибачте за незручності)

Як можна сплатити своє замовлення, пропонуємо Вам два варіанти:
1.Оплата замовлення провадиться за банківськими реквізитами виключно на рахунок ФОП (Згідно із законом України)
2.Ви можете вибрати послугу післяплати (оплата при отриманні), в такому випадку ми можемо відправити як по передоплаті так і без передоплат, кожна ситуація індивідуальна, менеджер зробить вам найкращу пропозицію, щоб ви залишилися задоволені покупкою!

 

Якщо Ви оплатили товар до 12.00 (неділя до 11.00) "Будь ласка, зверніть увагу, що ми оплату зараховуємо не в момент оплати, а тільки як гроші надходять до нас на рахунок." - Ваша посилка буде відправлена ​​в цей же день, якщо оплата була проведена після 15.00, то посилка буде відправлена ​​на наступний день. Після оформлення замовлення, протягом декількох годин, з Вами зв'яжеться наш менеджер для підтвердження деталей замовлення за номером телефону, який Ви вказали при оформленні замовлення. 

 

Терміни повернення і обміну Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Доставку оплачує покупець.

Умови повернення для товарів належної якості.

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  1. Товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .
  2. Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка.
  3. Збережені всі ярлики і заводське маркування.
  4. Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

 

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Якщо у Вас виникли проблеми з розміщенням замовлення або оплатою: найпростіше рішення - зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів.